sobota, 28 września 2013

Trening

Dzisiaj brałam udział w biegu leśnika i przebiegłam bez żadnego przygotowania 3,5 km i nie byłam ostatnia, więc mogę być z siebie dumna. Ogólnie daleka jestem od takich form aktywności fizycznej, ale czego się nie robi dla punktów z zachowania :D Zawsze wolałam jakieś ćwiczenia siłowe i wytrzymałościowe, a biegi nigdy mnie nie zachęcały, ale przyznam się, że powoli się do nich przekonuje... :P Postanowiłam, że czasami urozmaicę swój trening i sobie potruchtam :D
Właśnie trening, to on ma być głównym tematem posta :D Chciałabym pokazać wam kilka filmików, z których układam sobie mój standardowy trening. Teraz jest moda na Chodakowską, ale powiem wam szczerzę, że do mnie jakoś ona nie przemawia... sto razy bardziej wolę Mel B - ona jest moją idolką ♥
Kocham ją za charyzmę, determinację i wgl sposób bycia. Mel jest tak pozytywną osobą i rozgadaną , że czas z nią płynie jakoś szybciej. Jej propozycje treningów są jakieś ciekawsze i nie takie killerowate, a dają takie same efekty :D
Także oto moje propozycje:







Nad czym macie dzisiaj ochotę popracować? Możecie miksować te filmiki jak chcecie.  Filmik są tematyczne i zupełnie inne. Długość treningu może zależeć oczywiście od czasu jakim dysponujecie i od samopoczucia. To ma wam sprawiać przyjemność, a nie wykańczać. Ja jestem zwolenniczką krótkich treningów (ok. 30 min), ale systematycznych (5-6 razy w tyg.)

A wy lubicie biegać, czy preferujecie inne formy aktywnego wypoczynku? Może tak jak ja, macie jakąś idolkę, idola z którym ćwiczycie? Piszcie w komentarzach, chętnie sobie poczytam :-)

5 komentarzy:

  1. Spoko blog:) Ja też ćwicze z Mel B:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel B jest boska! Ja różnie mieszam, czasami Chodakowska, czasami Mel B, a i bieganie się zdarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję determinacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że u ciebie w mieście organizowane są takie imprezy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tego samego zdania, Mel B najlepsza! A co do aktywności fizycznej, preferuję bieganie, chociaż fitness też przemawia :)

    OdpowiedzUsuń